Wij waren deze dag niet de enigen die daar in het bos stonden. Ik schat dat er zeker een man (en vrouw) of 15 waren. Voor de verandering hebben we ook weer eens bezoek van de Polizei gehad, maar die was gelukkig zo weer weg.
Tegen 13.00 uur begon het vliegen. Ze vlogen dit keer, in tegenstelling tot recentere eerdere bezoeken, redelijk de pannen van het dak met veel vertrekkende en binnenkomende kisten. Zo is een middagje Ramstein dus wel erg leuk!
Tegen 15.30 uur waren alle kisten waarvan wij wisten dat ze moesten binnenkomen of vertrekken ook daadwerkelijk binnen of weg. Ten opzichte van vorige week was er zelfs een wisseling van een Herc van het Africa det. Die anderen hebben er zeker een half jaar gestaan volgens mij. Werd dus ook tijd.
Daarna op ons gemak naar Spangdahlem en vervolgens via de Ardennen naar Geilenkirchen. Op dat laatste veld stonden zelfs 3 tankers deze zondagavond.
.
Ramstein, 9.50 - 15.45 uur: |
|||
06-3171 | C-130J30 | 317 AG | |
08-3172 | C-130J30 | 317 AG | |
08-3173 | C-130J30 | 317 AG | |
08-3174 | C-130J30 | 317 AG | |
08-5675 | C-130J30 | 317 AG | |
08-5678 | C-130J30 | 317 AG | |
08-5683 | C-130J30 | 317 AG | |
08-5712 | C-130J30 | 317 AG | |
10-5701 | C-130J30 | 317 AG | |
11-5736 | C-130J30 | 19 AW | |
11-5748 | C-130J30 | 19 AW | |
83-1285 | C-5M | 436 AW | |
86-0020 | C-5M | 436 AW | |
84-0188 | KC-10A | 305 AMW | |
92-3291 | C-17A | 164 AW | TN ANG |
94-0067 | C-17A | 105 AW | NY ANG |
00-0181 | C-17A | 167 AW | WV ANG |
03-3127 | C-17A | 62 AW | |
04-4132 | C-17A | 305 AMW | |
05-5144 | C-17A | 729 AS | AFRC |
06-6155 | C-17A | 60 AMW | |
07-7177 | C-17A | 436 AW | |
07-7179 | C-17A | 60 AMW | |
07-7181 | C-17A | 437 AW | |
08-8192 | C-17A | 62 AW | |
59-1464/D | KC-135T | 100 ARW | |
60-0333 | KC-135R | 92 ARW | |
63-8008 | KC-135R | 22 ARW | |
(02-0042) | C-40B | 76 AS | |
04-3142/RS | C-130J30 | 37 AS | |
06-8610/RS | C-130J30 | 37 AS | |
06-8612/RS | C-130J30 | 37 AS | |
07-8608/RS | C-130J30 | 37 AS | |
07-8609/RS | C-130J30 | 37 AS | |
07-8614/RS | C-130J30 | 37 AS | |
08-8602/RS | C-130J30 | 37 AS | |
08-8603/RS | C-130J30 | 37 AS | "37AS" |
08-8604/RS | C-130J30 | 37 AS | |
08-8605/RS | C-130J30 | 37 AS | |
08-8607/RS | C-130J30 | 37 AS | |
Spangdahlem, 17.00 - 17.15 uur: |
|||
87-0037 | C-5M | ||
08-8195 | C-17A | 62 AW | |
09-9211 | C-17A | 62 AW | |
94-6707 | C-130H3 | 130 AS | WV ANG |
Gate guards: |
|||
77-0264/SP | A-10A | ||
"69-0308/SP" | F-4E | ||
74-0085/SP | F-15A | ||
"85-1552/SP" | F-16A | ||
62-4446/SP | F-105G | ||
Aachen-Merzbruch, 18.30 uur: |
|||
(D-HHIT) | EC-135P2 | ADAC | |
Geilenkirchen, 19.00 - 19.15 uur: |
|||
57-1514 | KC-135R | 117 ARS | KS ANG |
61-0298 | KC-135R | 126 ARS | WI ANG |
63-8875 | KC-135R | 126 ARS | WI ANG |
LX-N90442 | E-3A | NAEW&CF | |
LX-N90443 | E-3A | NAEW&CF | |
LX-N90444 | E-3A | NAEW&CF | |
LX-N90445 | E-3A | NAEW&CF | |
LX-N90451 | E-3A | NAEW&CF | |
LX-N90452 | E-3A | NAEW&CF | |
LX-N90455 | E-3A | NAEW&CF | |
LX-N90458 | E-3A | NAEW&CF |